NOM DEL
ALUMNE/A: Anna Palau Asensio
|
NOM
ACTIVITAT:
Pintem un mural.
|
EDAT DELS
INFANTS:
2-3 anys
|
ESPAI:
A l’aula, amb el
paper sobre de la taula i el paper al terra amb fulles al damunt
|
TEMPORALITZACIÓ:
1 hora, dividida en 15 minuts d’explicació de
l’activitat, 30 minuts pintant i 15 per la higiene personal.
|
ADAPTACIONS
A L'ACTIVITAT:
En el cas de tenir a l'aula algun infant amb
necessitats educatives especials, es faran les següents adaptacions:
Infants amb pèrdua de visibilitat.
Es col·locarà a l'infant més a prop de l'educador
com de la pantalla i així ajudar a mantenir l'interès amb l'activitat com
seguir amb un menor grau de dificultat.
Infants amb pèrdua auditiva.
Es col·locarà a l’infant més a prop de l’educador
com de l’equip d’àudio i així ajudar a mantenir l’interès amb l’activitat com
seguir amb un menor grau de dificultat.
Infants amb discapacitat física.
Es col·locarà a l’infant a prop de l’educador
perquè aquest acompanyi l’infant en aquells moments que sigui necessari.
L'educador tindrà sempre present i en tots els
casos fer explicacions curtes i prou entenedores. També tindrem present el
paper del tècnic d'educació infantil que en tot moment donarà suport per
ajudar amb les necessitats de tots els infants com les de l'educador.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PAPER DE
L'EDUCADOR/A:
L’educador
és l’encarregat d'explicar l’activitat i tenir organitzada com porta a terme
l’activitat.
En
cas de tenir algun nen que tingui més dificultats visuals, haurà de ser
l’auxiliar que ajudarà a fer les
diferents accions com pintar amb les mans, treure’s les sabates i mitjons per
trepitjar fulles, o recollir trossets de fulles per enganxar-les.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
AVALUACIÓ
DELS INFANTS:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
AVALUACIÓ
DE L'ACTIVITAT:
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada