NOM
DEL ALUMNE/A: Xavier
Martorell Badosa |
NOM
ACTIVITAT:
Música
(amb emocions) Cançó If You're Happy |
EDAT DELS INFANTS: Activitat adreçada als 10 infants de 2 a 3 anys. |
ESPAI:
Aquesta
activitat es realitzarà a l’aula polivalent
on comptem amb l’equipament tècnic necessari per a la
reproducció del vídeo
musical. |
TEMPORALITZACIÓ:
Aquesta
activitat tindrà una durada de 30 minuts aproximadament doncs,
sempre tindrem present i en compte l'actitud i interès dels
infants respecte a l'activitat. Els 30 minuts els distribuirem de diferent manera: - Els primers 10 minuts els utilitzarem per explicar l'activitat que farem, com la farem i com participaran els infants així com posar-los en context. - Els següents 20 minuts els dedicarem a l'escolta i representació de la cançó. - Els últims 10 minuts els deixarem perquè els infants puguin gaudir de forma lliure i relaxada a l'escolta, dansa... de la cançó. |
OBJECTIUS
D'APRENENTATGE:
1.2.1
Mostrar emocions mitjançant gestos facials.
2.1.2
Comunicar–se i participar amb el grup d'una manera clara i
respectuosa.
1.2.2
Utilitzar
el llenguatge oral com a comunicació amb els altres per
expressar les emocions pròpies i les dels altres.
|
CONTINGUTS:
Conceptuals
-
Les
emocions bàsiques: tristesa, por, enuig i alegria.
-
Inici
en un vocabulari nou de les emocions.
Procedimentals
-
Expressió
de les emocions bàsiques mitjançant el llenguatge verbal,
gestual i corporal.
Actitudinals
-
Interès
davant les quatre emocions.
-
Respecte vers les emocions dels altres companys
|
RECURSOS: a) Recursos materials Materials no fungibles: Projector Ordinador https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw b) Recursos humans: Comptarem amb un Educador/a i un Tècnic/a d’educació infantil. |
AGRUPAMENT
DELS INFANTS: Agruparem
tots els infants de P2 i P3 |
DESENVOLUPAMENT
DE L'ACTIVITAT: La música sempre està present al món dels infants, la música els relaxa, els desperta, els diverteix... ja des de ben petits, al mateix temps que la música i gràcies a l'ampli ventall de recursos que hi podem trobar en ella, és per nosaltres una eina imprescindible per acostar als infants al món de les emocions i ajudar-los a descobrir-les i a descobrir-se elles i ells mateixos també. Nosaltres ho farem amb la cançó en llengua anglesa If You're Happy, al ser en llengua anglesa, els infants al mateix temps que aprenen a reconèixer les emocions, aprenen també nou vocabulari en llengua estrangera. a) Inici Els primers 10 minuts els destinarem a explicar als infants que farem tot seguit, els explicarem que ens disposem a fer una activitat musical acompanyats d'un vídeo on podrem veure i sentir la cançó que volem treballar. Els explicarem que la cançó parla de diferents emocions, els direm quines i com les anirem descobrint. b) Desenvolupament Els següents 20 minuts farem: primer, una escolta sencera de la cançó gesticulant les emocions igual que en el vídeo però sense demanar als infants que ho repeteixin. Seguidament farem una segona escolta parant a cada emoció, establint un diàleg amb els infants on els preguntarem a quines emocions fa referència cada gesticulació i les anirem repetint una per una diferents cops així com repetint el nom en anglès. c) Fi Els últims 10 minuts els dedicarem primer a fer una reproducció seguida del vídeo musical (cançó) perquè els infants la ballin, mirin, escoltin lliurement, en acabat els recordarem les emocions apreses en anglès per acabar amb una música relaxant per anar relaxant el grup d'infants abans de tornar a l'aula. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada