Benvinguts al Blog d'E-positives;
Som sis estudiants del grau
superior en Educació Infantil que ens hem unit per realitzar la Unitat
Didàctica «Descobreix-te», dedicada a l'acompanyament de les emocions dels
infants de manera interdiciplinar amb el grup dels grans de la llar d'infants i
els de P3 en el marc d’una escola rural.
L'objectiu d'aquesta UD és
aconseguir que els infants coneguin les emocions que tenen en cada moment, però
no només les seves emocions sinó també les emocions de la resta de companys, i
que sàpiguen comunicar, expressar i identificar els seus sentiments i emocions.
Aquest blog forma part del
Projecte d'atenció a la infància.
El grup E-Positives està integrat per:
- Mª Carmen Bermudo Albalà
- Gisela Garcia Almazan
- Neus Mañá Álvarez
- Xavier Martorell Badosa
- Anna Palau Asensio
- Natàlia Willemsen Alòs

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada