dilluns, 25 de desembre del 2017

PRESENTACIÓ DE L'EQUIP

Benvinguts al Blog d'E-positives;
Som sis estudiants del grau superior en Educació Infantil que ens hem unit per realitzar la Unitat Didàctica «Descobreix-te», dedicada a l'acompanyament de les emocions dels infants de manera interdiciplinar amb el grup dels grans de la llar d'infants i els de P3 en el marc d’una escola rural.
L'objectiu d'aquesta UD és aconseguir que els infants coneguin les emocions que tenen en cada moment, però no només les seves emocions sinó també les emocions de la resta de companys, i que sàpiguen comunicar, expressar i identificar els seus sentiments i emocions.


Aquest blog forma part del Projecte d'atenció a la infància.
El grup E-Positives està integrat per:
- Mª Carmen Bermudo Albalà
- Gisela Garcia Almazan
- Neus Mañá Álvarez
- Xavier Martorell Badosa
- Anna Palau Asensio
- Natàlia Willemsen Alòs




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

RECURSOS PER LES FAMÍLIES

Aquí podeu trobar un petit racó de recomenacions de diferents tipus per dur a terme una unitat didàctica com també tot allò relacionat ...